Page 10 - CLP_ebook

This is a SEO version of CLP_ebook. Click here to view full version

« Previous Page Table of Contents Next Page »

Art for Life: Creative Learning Paths Leonardo da Vinci PARTNERSHIPS 2009 - 2011

http://kcdko.internetdsl.pl

This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

ckc@komesnet.com.pl http://clp.internetdsl.pl

10

uprzednio przez kogoś innego wymyślone. Są to osobowości raczej pasywne, za to są oni świetnymi realizatorami i wykonawcami. Niesamowicie odnajdują się w implementacji różnego rodzaju rozwiązań w nowy, często zaskakujący sposób. Zazwyczaj, gdy powstaje już jakiś pomysł i pojawiają się pytania i wątpliwości dotyczące tego „jak” coś zrobić – innowatorzy Wykonawcy zawsze wiedzą najlepiej!

Oczywiście zestaw podanych wyżej cech nie jest jednoznaczny. To znaczy możemy być jednocześnie wszystkimi trzema typami osobowości, jednakże na pewno któraś z nich jest w nas samych dominująca. Ważne za to jest podkreślenie, iż te trzy typy współpracujące razem są w stanie stworzyć rzeczy wielkie a przede wszystkim są w stanie stworzyć gotowy „produkt”. Czyli przejść przez wszystkie etapy procesu twórczego. Począwszy od wymyślenia poprzez realizację kończąc na gotowym „działającym” rozwiązaniu.

Sam Innowator Odkrywca nie wystarczy, aby coś zmienić, tym bardziej, iż osoby z tej grupy często mają aż za dużo pomysłów, z których nie wszystkie są dobre i na temat. Jak również właśnie w tej grupie najczęściej giną pomysły, ponieważ jest ich zbyt wiele i nie da się ich wszystkich ogarnąć. Sam Innowator Budowniczy nie zawsze jest w stanie wymyślić rzecz naprawdę innowacyjną, a Innowator Wykonawca nie zrealizuje bez pozostałej dwójki pracy, w której się czuje najlepiej.

Źródło: http://www.kreatywizm.pl

Page 10 - CLP_ebook

This is a SEO version of CLP_ebook. Click here to view full version

« Previous Page Table of Contents Next Page »